Nyolc év alatt 70 milliárdot költött a kormány önfényezésre és paráztatásra
2019-01-09 13:53
Hirdetés

A kormány egyre többet és többet költ sikerkommunikációra és valamiellenes kampányokra, a Miniszterelnökség legkedveltebb kiadói, az állami hirdetések kedvezményezettjei pedig ma már egytől-egyig kormányközeli tulajdonban vannak, kivéve a Simcsika-helyettesítő plakátcéget, a francia JCDecaux-t.

Sokan már biztosan nem emlékeznek arra, amikor a Fidesz ellenzékben arra panaszkodott, hogy a Gyurcsány-kormány súlyos összegeket költ eredményei kommunikálására. Aztán amikor a Fidesz kormányra került, megígérte, hogy sokkal decensebben és prudensebben fog kormányon kampányolni, mint a luxusbaloldal. - írja az atlatszo.hu

 

A mellékelt ábra szerint, nem igazán sikerült spórolni kormányzati reklámkiadásokban, amelynek költsége természetesen közpénzből lett fizetve.

 




#Belföld, #Fidesz, #Közpénz   Forrás: atlatszo.hu   Kép: atlatszo.hu
Tetszett a cikk ? Kövess minket a Facebookon !

Hirdetés

látogató számláló View My Stats